17 listopada 2010

PIKANTNA PATELNIA

Obiadek,który zaserwowałam wczoraj mojej rodzince :) Wszystkim smakowało,nawet kotkowi :p


SKŁADNIKI:
- mięsko mielone, opakowanie
- makaron świderki lub ryż 
- starty ser
- cebula - 1 - 2 szt.
- czosnek, wg uznania
- groszek konserwowy - 1 puszka
- pomidory w puszce - 1 puszka
- pieczarki- ok 30 dkg
- papryka w proszku chili - wg uznania
- sól, pieprz - wg uznania
- keczup - ok 3 łyżki

PRZYGOTOWANIE:
Cebulę i czosnek obrać i drobno posiekać,zeszklić na oleju. Dodać mięso mielone, dobrze podsmażyć stale mieszając. Przyprawić solą, pieprzem i mieloną papryką, wymieszać.
Pieczarki umyć i pokroić w plasterki, dodać do mięsa. Osączyć groszek i też dołołóżyć go do mięsa.
Pomidory pokroić i wraz z sokiem dołożyć na patelnię. Wymieszać wszystko i dusić ok. 10 min.
Makaron ugotować w osolonej wodzie.Posypać startym serem i polać gorącym sosem.

Ja jadłam to z makaronem,mój mąż z ryżem,synek bez niczego i wszystkim nam bardzo smakowało :)


6 komentarzy:

  1. mmm muszę wypróbować ! Może jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. M... pychotka... ja też wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodam tylko że zamiast groszku dałam kukurydzę ( bo wolimy) i zamiast świderków - kolanka :D Czosnku nie miałam bo Mąż zapomniał kupić ale i tak było smaczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie tak się zastanawiałam na początku o co chodzi z tą pikantną patelnią i teraz wiem. Ja u siebie w domu odkąd mam patelnię od https://duka.com/pl/gotowanie-i-pieczenie/patelnie-i-woki to uwielbiam właśnie robić wszystko na tej patelni. Nic mi nie przywiera co dla mnie jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic