20 stycznia 2011

PANIEROWANA BRUKSELKA

Jestem miłośniczką brukselki, mogłabym jeść ją właściwie codziennie, a, żeby nie było nudno to próbuje czegoś innego, niż tylko gotowania. Tym sposobem wpadłam na pomysł brukselki panierowanej:)

SKŁADNIKI:
- świeża lub mrożona brukselka
- jajko
- bułka tarta (ja użyłam takiej z dodatkiem papryki)
- przyprawy (sól, pierz, czosnek, cebulka)

PRZYGOTOWANIE:
Brukselkę lekko podgotowujemy w osolonej wodzie, odcedzamy, czekamy aż ostygnie.(Brukselka nie może być rozgotowana, najlepsza jest taka półmiękka) Jajko rozbijamy z przyprawami, ostudzone kapustki panierujemy w jajku, nastepnie w bułce tartej. Smażymy na małej ilości tłuszczu do uzyskania złotobrązowego koloru.


SMACZNEGO :)

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię brukselkę, moja rodzina niekoniecznie. Może w takiej wersji "przełamią lody"?

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic