11 listopada 2010

POZNAŃSKIE ROGALE ŚWIĘTOMARCIŃSKIE

Cała Polska świętuje dzisiaj odzyskanie Niepodległości, a wielkopolska, a szczególnie Poznań obchodzi imieniny ulicy - św. Marcina :)
W związku z tym, jak co roku zajadamy się przepysznymi rogalami świętomarcińskimi z ciasta półfrancuskiego i nadzienia z białego maku, bakalii i orzechów.
Przepisu nie będę wstawiała, bo pewnie nie znajdę nigdzie odpowiedniego, sama z resztą nigdy rogali nie robiłam, zostawiam to sprawnym rękom poznańskich cukierników :)

Częstujcie się :


3 komentarze:

  1. A ja przyszłam po przepis :(
    smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tinka, w necie tych przepisów całe mnóstwo,tylko niestety się od siebie różnią, dlatego nie wstawiałam, bo nie wiem, który jest taki oryginalny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. hm wyglądają smakowicie chyba fajne święto i zawsze chciałam spróbować

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic