5 listopada 2010

GOFRY

Lubicie gofry? U mnie lubią wszyscy. Alicja z dżemem truskawkowym ja z wiśniowym mój mąż z dżemem, bitą śmietaną... chyba pod każdą postacią :)

Widziałam już nie jeden przepis na gofry, ja lubię najbardziej ten. Bo jest najprostszy :)

SKŁADNIKI:
- 2 jajka
- 2 szklanki mąki
- 1/2 szklanki oleju
- 1 i 3/4 szklanki mleka
- 4 łyżki cukry
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/4 łyżeczki soli

PRZYGOTOWANIE:
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Na rozgrzaną płytę gofrownicy wlać 1 porcję ciasta, Zamknąć górną pokrywę. Piec około 7 minut :)

SMACZNEGO!!!

2 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam gofry :))) szkoda,ze nie mam gofrownicy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie polecić jakąś gofrownicę,bo kupiłam,ale do niczego się nie nadaje:(
    Majeczka

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic