10 października 2010

KOTLECIKI Z PIERSI KURCZAKA

Z przepisu naszej forumowej koleżanki Iris
Bardzo dziękujemy :)

No więc ja to zrobiłam tak:

SKŁADNIKI:
- 1 filet z kurczaka
- 1 cebula
- kilka pieczarek
- 3 jajka
- mąka
- przyprawy

PRZYGOTOWANIE:
Kurczaka kroimy w kostkę. Cebulkę obieramy i kroimy w drobną kosteczkę, pieczarki czyścimy i także kroimy. Z białek ubijamy pianę, następnie dodajemy wcześniej przygotowane mięso, cebulę i pieczarki oraz żółtka. Całość mieszamy, dodajemy przyprawy do smaku i  kilka łyżek mąki. Z gotowej masy smażymy kotleciki.

I tu się muszę przyznać, że na początku byłam strasznie niezdarna z tymi kotlecikami, ale grunt to wyczucie i ostatnie były już całkiem ładne :) Mój mąż jadł z ziemniaczkami ja z ryżem i oboje stwierdziliśmy, że są pyszne!!! Oczywiście plus surówka :)

SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic