28 stycznia 2011

SAŁATKA Z TORTELLINI

Na blogu naszej koleżanki Tinki znalazłam dziś przepis na sałatkę z tortellini, skorzystałam z okazji, zapytałam o pozwolenie i tadam oto i przepis:

SKŁADNIKI:
- 1 opakowanie tortellini z mięsem ( kupowałam w Tesco, w Biedronce też jest)
- 1 czerwona papryka
- 1/2 ogórka zielonego albo korniszony
- szczypiorek
- 20dkg.szynki w kawałku ( Babuni albo inna, ja robiłam ze schabu wędzonego z ''biedronki'')
- 1 puszka kukurydzy
- 2 łyżki majonezu
- sól, pieprz
PRZYGOTOWANIE:
Makaron ugotować wg.etykiety, wszystko pokroić w kostkę, dodać majonez, przyprawić i wymieszać.
Gotowe :)
Szynkę można zastąpić piersią z kurczaka wszystko wedle upodobania ;)

Tince dziękuję za udostępnienie przepisu, a wszystkim życzę SMACZNEGO:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tortellini, w sałatkach szczególnie. Z chęcią wypróbuję Twój przepis :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sama chętnie też wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować i tą sałatkę z tortellini, bo jedno podejście mam już za sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna! Pamiętam jak robiła ją moja mama :]

    OdpowiedzUsuń
  5. sałatki z tortellini lubię. robię rzadko (opakowania są z reguły sporawe, więc robię je dla dużej ilości gości)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic